3er Congrés Català de la Dona i Salut Mental

 a Institució
​El Parc Sanitari Sanitari Sant Joan de Déu estarà present de la mà de la Unitat de Recerca del Parc en el 3er Congrés Català de Dona i Salut Mental que es portarà a terme els propers 4 i 5 d’octubre de 2012 a la Sala d’Actes de  l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau.
Susana Ochoa, Psicòloga, i Judith Usall, Psiquiatra no faltaran a la cita donat que, a més, formen part del Comitè Organitzador d’aquest 3er Congrés Català de la Dona i Salut Mental.
Judith Usall serà l’encarregada d’inaugurar el congrés mentre que Susana Ochoa participarà com a moderadora de la Taula 1 on es debatrà el tema “Tot comença en l’adolescència”.
Durant dos dies es tractaran temes com la sexologia i les dones o la vulnerabilitat genètica i ambient però també hi ha haurà temps per la presentació de pòsters i comunicacions que s’han elaborat pel congrés.
Encara hi sou a temps de poder assistir a aquest acte organitzat pel Grup de Treball i Recerca en Dona i Salut Mental i la Societat Catalana de Psiquiatria i Salut Mental.
Si voleu formalitzar la vostra inscripció o llegir el programa del 3er Congrés Català de la Dona i Salut Mental, podeu fer clic aquí
Darreres notícies
Contacta'ns

Li respondrem el més aviat possible. Gràcies!

No el pots llegir? canvia el text. captcha txt

Start typing and press Enter to search