Acció solidària i bateig de l’osset Joan

 a Institució
Acció Solidària del Parc Sanitari Sant Joan de Déu és una iniciativa dels  usuaris i professionals dels Serveis de Rehabilitació Comunitària del Baix Llobregat.
Aquest projecte facilita un espai  per a la solidaritat cap a l’altre, la raó de ser de l’acció, i on es fa possible una relació directa amb les organitzacions sense ànim de lucre.
Els usuaris participen en diferents tallers (enquadernació i confecció de llibretes i articles de paper, objectes de bijuteria, ninots de drap brodats i articles de cuir) que posteriorment es venen en mercats i fires. Amb la recaptació aquests  usuaris decideixen en les assemblees a quins projecte solidaris els destinaran.
Enguany, Acció Solidària ha destinat 1500€ en diferents projectes de la següent manera:
  • Fundació Vicenç Ferrer:  donatiu de 600€ que es destinaran a l’educació dels nens que pertanyen a les castes més precàries de la India, podent oferir un futur millor.
  • Apadrina el tractament d’un nen a Sierra Leona (Sant Joan de Déu): donatiu de 600€ destinat al programa que treballa per que cap nen deixi de ser tractat o ingressat a l’Hospital St John of God de Lunsar (Sierra Leone) per manca de mitjans econòmics i que les famílies vagin a l’hospital a tractar el nen de seguida que apareguin els primers símptomes.
  • Fundació Josep Carreres: donatiu de 300€ que permet oferir durant un any, per a uns 12 pacients, fins a les millors 5 unitats de sang de cordó umbilical a un hospital per cada pacient que necessita un trasplantament i no té un donant compatible entre els seus familiars.
Per altra banda, el passat 21 de novembre es va celebrar la 2a assemblea d’aquest 2011 on es va decidir per voluntat unànime dels assistents batejar l’osset de drap brodat que es realitza en un dels tallers com l’osset Joan, com a homenatge pòstum. En Joan, un usuari  molt vinculat a Acció Solidària, va ser qui va inventar i dissenyar aquest ós tant simpàtic.
Per poder portar a terme totes aquestes accions solidàries, necessitem de la vostra col·laboració adquirint qualsevol dels nostres productes artesanals.
Darreres notícies
Contacta'ns

Li respondrem el més aviat possible. Gràcies!

No el pots llegir? canvia el text. captcha txt

Start typing and press Enter to search