Nit Solidària – Remodelació de l’Hospital Psiquiàtric Cochabamba (Bolívia)
Fa uns dies us anunciàvem que la 3a Nit Solidària del Parc Sanitari Sant Joan de Déu es portarà a terme divendres 6 de juny de 2014.
La novetat de l’edició d’aquest any és que la recaptació d’aquest sopar solidari, organitzat per l’equip de Missions i Cooperació Internacional del Parc Sanitari, es destinarà a un projecte solidari que serà escollit pels assistents al mateix sopar.
A continuació us presentem el 1r dels projectes candidats a rebre aquesta ajuda solidària: la remodelació de l’Hospital Psiquiàtric Sant Joan de Déu de Cochabamba (Bolívia).
Es tracta de la renovació de l’Institut Psiquiàtric San Joan de Déu de Cochabamba: Unitats de Dones i Infantils (Psicopedagògocs). S’emmarquen en els esforços per millorar la qualitat dels serveis i complir amb les normatives actuals de salut per acreditar-se com a Hospital de Tercer Nivell.
L’edifici destinat als ingressos de les dones data dels inicis del centre i, per tant, cal una remodelació i adaptació de les instal·lacions per donar servei a més de 4.000 dones l’any.
El centre no té una Unitat Psicopedagògica i els nens amb una malaltia mental, hores d’ara, s’han de desplaçar al centre de la ciutat de Sucre (a 363 quilòmetres de distància, més de 5 hores i mitja de viatge per carretera) per ser tractats. Molts pares de família no tenen les condicions socio-econòmiques per poder realitzar els tràmits o viatges necessaris.
Entre tots, podem!!
Per més informació respecte la 3a Nit Solidària del Parc Sanitari Sant Joan de Déu podeu fer clic aquí
Darreres notícies