Donem la benvinguda als nous residents del Parc Sanitari Sant Joan de Déu
Ja coneixem la nova promoció dels futurs professionals que es formaran en les diverses especialitats ofertes per la nostra institució
Un total de 25 residents s’incorporen al Parc Sanitari per iniciar la seva etapa d’especialització durant els pròxims anys
Avui és un dia molt especial per als 25 nous residents MIR, IIR i PIR que s’incorporen al Parc Sanitari Sant Joan de Déu. Inicien una nova etapa amb molta il·lusió i amb l’objectiu d’aprendre el màxim dels nostres professionals.
Enguany, són 25 els residents que han triat el pla de formació de la institució, distribuïts en 9 especialitats:
- MIR Psiquiatria: 5
- MIR Psiquiatria Infantil i de l’Adolescència: 4
- MIR Medicina Interna: 1
- MIR Cirurgia Ortopèdica i Traumatologia: 1
- MIR Ginecologia i Obstetrícia: 1
- MIR Geriatria: 1
- PIR Psicologia Clínica: 5
- IIR Infermeria en Salut Mental: 6
- IIR Infermeria Obstètrica i Ginecològica: 1
Enric Vicens, Cap d’Estudis del Parc Sanitari Sant Joan de Déu: “Al llarg d’aquests anys hem format més de 220 professionals, però sempre és emocionant veure una nova promoció. Ara els toca treballar de valent, tenir clar que aprendre no és avorrir-se i apassionar-se pel que fan. Això és el més important: la passió no s’ha de perdre mai”.
Una benvinguda, molt especial
Avui és el primer contacte, un dia per compartir amb els companys i l’equip de professionals que formen part de la Unitat de Docència del Parc Sanitari Sant Joan de Déu que els acompanyaran i guiaran durant aquests d’anys d’especialització.
Alhora, han tingut l’oportunitat de conèixer els jardins i racons més característics del recinte gràcies a un escape room preparat al detall per aquesta ocasió.
Gràcies per escollir-nos i benvinguts!